2010. február 23., kedd

Csipifalván jártunk, megint:)

de most eljöttek Ágiék is!!!

Ím a díszes társaság!! Marcika a nővére haját szemléli lelkesen (nem sokkal később rá is rabolt, és a pici ujjai közül kellett kimenekíteni Csipike haját:))



Anyuék jót ebédeltek, majd arra lett figyelmes, hogy valamivel nagyon küzdök, csak a nyögéseimet hallotta. Odanézett, és mindent értett!! Hiszen ráleltem kedvenc játszópajtásomra, a Csacsira!! és a nyakát átölelve cipeltem ki minden erőmet összegyűjtve a játszószobából!! Hogy anyunak is megmutassam milyen kincsre leltem! Aztán persze a következő perceket a Csacsin töltöttem:)))



Gréti baba óriási puszikat kapott. Nem csoda....:)))


Házigazdánk, Szonja baba!!



Marci és Gréti egy ágyban... de legálisan:)))











ja!! és amikor elmentek Ágiék, akkor anyunak elkezdtem mondani, hogy Á-hi, Á-hi!! CSak ezt az Ági már nem hallotta:( pedig őt hiányoltam!! Hát így bővülget az én kis szótáram:))) Lassan, de biztosan!!!

1 megjegyzés: