2010. április 17., szombat

Az elmúlt 1 hónap

Ha anya megígérte, akkor az úgy lesz!! Úgyhogy jönnek a képek:))

Mert egy csomó minden történt velem, amióta anya gépe kipurcant. Például voltam Pécsett!!
Meglátogattam a Nagyapiékat. És megint rájöttem, hogy nagyon szeretek ott lenni:)
és járt itt is a Nyuszi:))


Cili babát is ô hozta, meg ezt a klassz láncot!! Végre NEKEM is van láncom. Saját láncom:)))

Aztán kimentünk a Birtokra, Orfûre! Nagyapival megpihentünk egy "kicsit" (a fôszerkesztônek ehhez annyi hozzáfûznivalója akad csupán, hogy lányunkat nem emlékszünk, mikor láttuk ennyit egy helyben ülni. Becsléseink szerint legalább fél órát ültek Zoli bácsival a hintában, énekelgetve, néha-néha Cili babát megpuszilva:))



Másnap meglátogattuk a Norbiékat is.


ne csodálkozzatok, hogy ilyen vidám vagyok.
Nézzétek csak hol voltunk:


Anyával...


Ô egy mosómaci!! A Pékótól kapták. Meglepô....:)))) Összebarátkoztunk...:))



Tegnap pedig Palotáson voltunk. Megleptük a Papát, hogy mi vittük le a Nagymamit hozzá. Nagyon örült nekünk:))))
Apával reggel lementek horgászni. Mi (a lányok:))) meg vittünk nekik tízórait! Megláttam ôket, és ... futááááás!!!
asszem fordítva kell ezt felvenni?!
Amíg Nagypapi csalizott, mi banánoztunk a csomagtartóban...

Na hát, ez!! Képzeljétek, volt lenn egy kutyus!!! Majdnem igazi... mert nem jön-megy. Viszont UGAT!!! Amikor odamegyek hozzá. Vagy megsimogatom. Így hát egész nap simogattam:)))) És képzeljétek, a Nagymamiék megengedték, hogy hazahozzam. Úgyhogy most ôrzi az álmom:)))



Hát "röviden" ennyi történt velem.

1 megjegyzés:

  1. Györeszke, úgy ülsz a csomagtartó szélén, mintha a riviérán ülnél egy szikla tetjén:-))))
    Napszemüveges kép csúcs:-)

    VálaszTörlés