2015. július 23., csütörtök

csak a szokásos: Balatonfenyves

Szerintem az egész nyárban ezt várom a legjobban:) 
 mert minden napra van egy fagyi!!!
mert még este is lehet fürdeni!!!

 mert itt van a legszebb (vagy állítólag leggiccsesebb....) naplemente.

mert Apa mindig bejön velem a vízbe, kivéve......:
ha a Gogóval fontos megbeszélése van....:)



mert istenieket eszünk, és ennyi kis barátom itt van mindig!

 Tündivel a fűben, fűben beszélgetve...
Maja, asszem neked köszönhetem, hogy elkezdtem ezt az egész vízalábújósdit, vízalattúszósdit!

A legendás technika, amin azért sokan mulattak. De mégsem folyhat be SEHOL a víz!!!!

Volt persze, aki próbálta utánam csinálni, 
 
volt, aki viccelődött rajta....


de a kitartó munka meghozta gyümölcsét!!!
és csak elkezdtem víz alatt úszni!

persze Apa nem mindig értette, hogy ha már egyszer úsztam, akkor miért nem dugom be ÁLLANDÓAN a víz alá a fejem:)


és az elengedhetetlen társasjátékpartik a méltán híres Fenyőben. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése