2009. szeptember 17., csütörtök

1 éves lettem én....:)))))

Jujjjj, itt valami készül........
így kezdődött.

Aztán megkaptam
életem első tortáját. Igazi palacsintákból. Igazi Muki's farmos baracklekivel:)


.....őőőőőőő.....



nézzük csak.....


hmmmm. FINOM:))))




aztán az egyik csomagban találtam egy klassz kis könyvet is!! Apuval nekiálltunk gyorsan olvasgani!!






űűűűűűűű, de klasssssssz!!!



na hát és ez???? A Ricsi kapott tőlünk ilyet a szülinapjára. Mert neki már volt szülinapja. De hát ez a kis könyv csodaklassz!! Biztos ezért kaptam az anyuéktól:)))))












HELLO VILÁG!!!!!!!!!




(mondtam már, hogy milyen jó kis ízlése van a Füleki lányoknak???:)))))



Látjátok!! a halak is idejöttek felköszönteni:)))) Mindahányan vannak!!







És MINDENKINEK köszönöm a sok puszit, jó kívánságot, koccintást, meg a többit:))))) Puszi Zorka

2 megjegyzés:

  1. nagy on cuki, hogy örül mindennek
    uszi,
    A

    VálaszTörlés
  2. Drágám, feldobnánk az őszi kollekciót is, gyere el, nekünk kicsit nehézkes mostanában, de bármelyik délután 4-től itthon vagyunk!!! Puszi a Füleki Outletből

    VálaszTörlés