2009. szeptember 21., hétfő

Egy csodálatos hétvége Lovason!!

Képzeljétek, anyáék azt találták ki, hogy gyűljünk össze mind egy helyen, és töltsünk el egy remek kis hétvégét együtt. A CSALÁD! Az összes nagymamám és nagypapám, az összes nagynénim és nagybácsim és az összes unokatesóm!! Hát gondolhatjátok milyen jól éreztem magam. Egy gyönyörű helyet találtunk, köszönjük a Kishalász vendégháznak és Zsófi néninek, meg Áronnak és a lovaknak!!




játszottunk a Dorcával!




meg azért anyánál is voltam egy kicsit...
együtt Mindenki. Szerintem jókat beszélgettek a nagyok, míg a kicsik játszottak.



kukucsoltam Nagyapival,




aki ezt írtóra élvezte:))





Unokatesóim meg jól összebarátkoztak. Nem csoda, hisz mind a hárman nagyon aranyosak!!








képzeljétek, még kismoci is volt. Bár még nem ültem rá fel. Azért ahhoz még kicsi vagyok:)












Majd Apa meg a Géza beültek mozizni:)









aztán egyszercsak mindenki körém gyűlt.....







és húúúúúúúú, kaptam egy naaaaaaaaagy tortát!! olyan igazit!! Anya meg segített elfújni a gyertyát:)))




mindenki jól meghúzta a fülemet, és nagyon klassz könyveket kaptam!! Telis-tele van állatokkal!!









Reggel aztán szépen el kezdtek szállingózni a többiek











hát a Mátéval megint csodajót játszottunk!! Nagyon szeretem őt!!:))))
















és a reggelinél megint újra együtt volt Mindenki:))))







nagyon jól éreztem magamat!! Köszönöm Mindenkinek! Hogy eljöttetek, hogy ennyi finomsággal készültek, és hogy ilyen szép emléket kaptam!! puszi Zorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése