2009. november 16., hétfő

Egy újabb csodaklassz hétvége!!!!

Képzeljétek el, hogy a hétvégét a nagyszüleimmel töltöttem!! Itt volt a Viki mama, meg a Nagyapi Pécsről, mert a nagypapiék meghívták őket hozzájuk. ... birkapörköltözni....:)))

Nagyon klassz 2 nap volt!!




Készült egy családi kép. Jó is, mert különben azt hihetnétek, hogy nem voltak ott, hisz mindig valamelyik nagyszülőm pesztrált:)))
Volt kékszem-randi.

Meg képzeljétek! Találtam egy csomó babát!!

A nagypapi meg zongorázott nekünk. Odamentem hozzá, ééééés.....




zongoráztam ÉN is:)))




És azt tudjátok, hogy miért jó felkapaszkodni a Nagypapihoz????






mert mindig jól megdögönyöz:))))






és amikor kuncogok, valahogy mindig abbamarad a beszélgetés.... ki érti????:))))








a kezdőknek pedig megmutatom, hogy hogyan kell egy Anyut elolvasztani:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése