2009. november 18., szerda

Véééééééééééégre!!!!




Meglátogattuk Grétit!! És be kell vallanom, hogy a grafikus apukája nem mahinálta meg a képeket!! Tényleg olyan szép, mint a képeken!!:))))) De mivel gyakorlatilag átaludta a látogatásunkat, sajnos nem tudom nektek bemutatni Őt!! Viszont ott volt Viki!! meg Beni! Tudjátok, ő az a kissrác, aki még régen úgy haverkodott velem, hogy meghúzta a hajam. Na most nem merte:)))) Megmutattam neki, hogy hogy kell dobolni. Mert azt a nagypapámtól tanultam!! Aztán azért az üveggolyókon összevesztünk egy kicsit, de az anyuék segítettek a kommunikációs nehézségek leküzdésében!


aztán felültem anya vállára. Kipróbáltuk a Gréti hordozókendőjét. Lehet, hogy anya így ritkábban fogja mondani, hogy "Sóóóóóóóóóóózsákot vegyenek!!!!!!" ????

a díszes társaság (wo Gréti)


És mostmár végre megmutathatom nektek, hogy mit kapott Gréti! Egy limitált szériás Muki's Factory hálózsákot! Nem is limitált szériás, mert ez az egy készült belőle. Szóval inkább "special edition for Gréta":))))
Néha beültem anya ölébe, amikor csinálta. Csak nem volt szabad odanyúlnom ahhoz a mozgó izéhez, de nézhettem, ahogy készül:)))) Ebben aztán csudajókat szunyálhatsz majd, mert ez olllllyan finom meleg, hogy csak na!






2 megjegyzés:

  1. Gréti nagyon, nagyon köszöni a csodás bundazsákot!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hű de menő, nekem is kéne, mert örökké lerugdosom a takarómat, anyukám meg lusta éjjelente átmászkálni. Tudok adni érte ünneplőruhákat cserébe :-) meg egy csomó egyéb göncöt! Puszi Berta

    VálaszTörlés