2012. szeptember 18., kedd

LOVAS!!!

Na most mondjátok meg, már megint eltelt egy év. És én meg jól 4 éves lettem. Bár, amikor anyuék azt mondják, hogy már elmúltam 4 éves, akkor ezt nem igazán értem. Most 4 éves vagyok, vagy nem?!?!?!?
És hát ennek örömére tudjátok, minden évben el szoktunk menni Lovasra, egy meseszép házba. És az idén szerencsére mindenki el tudott jönni. Volt megint nagy eszem-iszom, dimon-dánom...:))))

Megérkezett a Dooooooorci!!!!!!!!!!!!!! Csoda, ha ennyire örülök?!?!

Innentől kezdve végig együtt voltunk!!

Nagypapi begyűjtötte a jól-megérdemelt pusziját,

én meg a Nagymamitól:)))

Dorcival ott sutyorogtunk:)))

irtó vicceseket!!!

Aztán persze azért megéheztünk a nagy játszásban!!

a lovaskocsira is együtt ültünk

és persze a puzzle-t is együtt raktuk ki. Dorci a micimackót, én meg a tigrist.

Zsófi nénitől pedig egy lovaglást kaptam ajándékba!

Látjátok mekkora lovon ültem?????!?!?!? Anya nem is látszik ki mögüle!!!

unokatesó party a lovaskocsin

hintázni is együtt. (eközben azt kántáltuk, hogy A GYEREKEK HINTÁZNAK, A GYEREKEK HINTÁZNAK, ettől zengett az egész alsóörsi parkoló. Mert a szüleinket nem nagyon lehetett kirobbantani. Először Lovason ültünk a kertben. Egészen addig, mig meg nem érkezett a következő csoport. Majd az alsóörsi parkolóban is megálltunk, csak ne kelljen hazamenni:)))))

És aztán otthon felszerelték Apuék az ÚJ hintámat!! nem tudom miből gondolták, hogy ennyire fogok neki örülni........;-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése