2012. szeptember 27., csütörtök

Pécs, újra Pécs

Hiányzott már Pécs!!! Igy hát elmentünk megint:)))

Zalánnak osztálykirándulása volt, ahova becsatlakoztunk.

Igy haladt a kis csipet-csapat

Meglepődtetek mi?!?!?!?:)))) persze hogy a hintán...

Apuval a kilátón

Ha nem tudnátok, ő a világ legjobb Apukája!!!!

Egy picit elfáradtam, no....

otthon bezzeg feléledtem, és a Zerinddel rendbe raktuk a kertet:))))



Délután a Csinosban Aszpik volt, de én már nagyon mentem volna a Széchenyi térre.

ahol szerezetem is egy lufit. (meg persze a Lola is...:))))

aminek az anyuék sejtitek miért örültek: mert még az óriás Norbinál is magasabban volt, és mindig tudták a nagy tömegben, hogy merre bóklászom:)))


másnap, a Zsolnay negyedben!!

remek játékok, bár nem is értem, hogy hogy-hogy nincs itt hinta??!?!?!?!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése